Toezichthouder Bouwkunde/Civiel

Functie samenvatting

  • Image Description

    Dienstverband:

    Tijdelijk (1 jaar) - vast
  • Image Description

    Locatie:

    Bussum
  • Image Description

    Aantal uur:

    36 uur per week
  • Image Description

    Werkervaring:

    5 jaar
  • Image Description

    Maandsalaris:

    Max. € 3.376,- (bruto)

Een perfecte uitvoering van planmatig onderhoud en contractonderhoud aan gebouwen. Jouw werk staat als een huis.

Samen met collega’s van Werkvoorbereiding begeleid jij 36 uur per week als toezichthouder bouwkunde/civiel planmatig en correctief onderhoud. Zo draag je bij aan een optimale leefomgeving voor onze bijna 60.000 inwoners.

Jij maakt het mogelijk

Binnen het bouwkundige werkterrein heb je een breed speelveld waar voor jou het accent ligt op bouwkundige werkzaamheden voor planmatig onderhoud en contractonderhoud aan gebouwen. Zo ondersteun je je collega’s van werkvoorbereiding bij het aanbesteden van het onderhoud. Ook beoordeel je, samen met je collega’s van werkvoorbereiding, binnenkomende offertes en bewaak je de planning van de werkzaamheden. Huurders en gebruikers die vragen hebben kunnen altijd bij jou terecht. Ook houd je toezicht op de werkzaamheden bij het planmatig onderhoud. Je levert de werkzaamheden op en stelt programma’s van oplevering op.

Daarnaast ondersteun je je collega toezichthouder civiel bij het:

  • toezicht houden op civieltechnische werkzaamheden. Denk bijvoorbeeld aan het onderhoud aan wegen, riolering, OV/VRI, kabels en leidingen of groenvoorzieningen
  • ondersteunen van de asset managers verlichting, verkeerslichten, wegen en groenvoorzieningen
  • monitoren van storingsonderhoud
  • aansturen van aannemers
  • verwerken van de administratie en technische zaken op civieltechnisch gebied
  • voorlichting geven aan inwoners en het adviseren bij de afhandeling van klachten

Aangenaam, dit is jouw team/afdeling

Je maakt deel uit van de afdeling Beheer Openbare Ruimte en Gebouwen (BORG), om precies te zijn van het team Realisatie. Dit team van 25 fte is verantwoordelijk voor het fysieke beheer en onderhoud van de kapitaalgoederen:

De openbare ruimte en gebouwen. In nauwe samenwerking met de afdeling Mens en Omgeving wordt beleid ten aanzien van deze kapitaalgoederen ontwikkeld. Verder is de afdeling verantwoordelijk voor:

  • de programmering en planning, en de voorbereiding en uitvoering van werkzaamheden en projecten
  • adviserende taken

Het team Realisatie wordt aangestuurd door de afdelingsmanager van BORG.

Aangenaam, wij zijn gemeente Gooise Meren

De mooiste gemeente van het Gooi! Dat zijn wij. En we zijn een aantrekkelijke woon- en verblijfsomgeving met een hoog voorzieningenniveau voor wonen, recreëren, werken en ondernemen. In onze gemeente wonen en leven bijna 60.000 inwoners die vanuit dit gebied hun bijdrage leveren aan het economische, culturele en wetenschappelijke kloppend hart van de Randstad.
“Hoe is het mogelijk? Daar gaan we samen even voor zitten.” Zo doen we dit bij onze gemeente Gooise Meren. We werken vanuit vertrouwen in elkaar en in de samenleving. We zijn ondernemend om soms lastige en ingewikkelde opgaves mogelijk te maken en dat doen we in vrolijke en resultaatgerichte samenwerking. Wat dit concreet betekent? Dat we óók niet op eigen houtje dingen doen die invloed hebben op het leven of de leefomgeving van mensen. Als moderne netwerkorganisatie zoeken we samenwerking en synergie bij het maken van plannen en in de uitvoering. En als anderen ons willen betrekken bij hún plannen en initiatieven, staan wij klaar. Vanuit ons nieuwe kantoor met taakgerichte werkplekken, op 5 minuten loopafstand van station Naarden-Bussum. Voor de lunch stap je dus zo het centrum van Bussum in voor een vers belegd broodje óf kies iets uit het uitgebreide menu in ons bedrijfsrestaurant in het gemeentehuis.

Jij kan op ons rekenen

We geven je de mogelijkheden om je te blijven ontwikkelen en de vrijheid om je eigen werkzaamheden vorm te geven. Wij bieden jou een baan die ertoe doet in de mooiste gemeente van het Gooi! En op basis van 36 uur per week kan je rekenen op:

  • een bruto maandsalaris tot € 3.376 (schaal 8 CAR UWO), afhankelijk van je opleiding en werkervaring
  • een jaarcontract. Zijn we blij met elkaar? Dan krijg je na 1 jaar een vaste aanstelling
  • een Individueel Keuze Budget (IKB) waar vakantiegeld (8%), eindejaarsuitkering (6,75%) en een levensloopbijdrage in zijn opgenomen. Aan jou de keuze hoe je het IKB inzet, bijvoorbeeld voor extra verlof, vakantie-uren of geld op je bankrekening op het moment dat het jou uitkomt
  • een reiskostenvergoeding
  • uitstekende opleidingsmogelijkheden

Jij hebt het in huis

Je bent slagvaardig en hebt een klantgerichte en flexibele instelling. Ook toon je initiatief, denk je in oplossingen en ben je ondernemend. En nog meer van jouw mooie eigenschappen zijn dat je stressbestendig bent, leergierig en ambitieus. Dat komt goed uit in onze gemeente waar je de mogelijkheid krijgt je te blijven ontwikkelen. Met een groot verantwoordelijkheidsgevoel werk jij zelfstandig en precies. Als ware teamworker ben je in staat voorbij je eigen werkveld te denken. Verder breng je mee:

  • een mbo-diploma in een bouwkundige/civiele richting, of de bereidheid je deze kennis snel eigen te maken
  • graag zo’n 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
  • een geldig rijbewijs
  • kennis van de geldende wet- en regelgeving, of de bereidheid je deze kennis snel eigen te maken

Enthousiast?

Ben jij de toezichthouder bouwkunde/civiel die toeziet op een perfecte uitvoering van het onderhoud in onze gemeente Gooise Meren? Solliciteer vóór 30 september 2019 door je cv en korte motivatie met ons te delen via de sollicitatiebutton.

Vragen over deze vacature? Stel deze aan Jeannette Hensbergen, werkvoorbereider gebouwen, telefoonnummer 06 52894349.

Betreft de selectieprocedure: de eerste gespreksronde staat gepland in week 41. Het opvragen van een referentie kan onderdeel uitmaken van de procedure.


Zo werkt solliciteren bij Gooise Meren

  • 1

    CV en motivatie

    Heb je op een functie bij ons gesolliciteerd? Dan sturen we je altijd een ontvangstbevestiging. De 1e selectie doen wij op basis van je cv en motivatiebrief. Natuurlijk kijken we of je cv goed aansluit op de inhoud van de vacature. Minstens net zo belangrijk is je motivatie om bij ons te komen werken. Ook als je niet wordt uitgenodigd, krijg je dit natuurlijk van ons te horen.

  • 2

    Persoonlijk gesprek

    Vervolgens nodigen we kandidaten uit voor een persoonlijk gesprek. Je krijgt dan direct de werkplek te zien. Soms stellen wij meteen het team aan je voor.


    We vinden het belangrijk om de tijd te nemen om elkaar beter te leren kennen. Tijdens het gesprek gaan we niet alleen in op je functie en takenpakket, maar vertellen we ook over onze organisatiecultuur en onze visie en missie. Daarnaast horen we graag hoe jij je rol ziet binnen Gooise Meren. Wat wil jij bij ons bereiken?

  • 3

    Arbeidsvoorwaardengesprek

    Hebben we in jou de perfecte match gevonden? Dan nodigen we je uit voor een arbeidsvoorwaardengesprek. Hierin bespreken we je salaris, reiskosten, vakantiedagen en andere secundaire voorwaarden die je hebt als je werkt bij onze prachtige gemeente. Worden we het eens? Dan kun je direct bij ons beginnen!